Det går fort när man har roligt!

Gabriella Toresson / 02 Januari, 2017 kl 20:07 / Allmänt
2 kommentarer


 
När jag kikar igenom gamla bilder så inser jag ju att jag och S har hunnit med en del ändå. Så många lägenheter, 4 olika städer (5 om man räknar med säsongen i Sundsvall), barn, giftemål, husbygge osv! Mycket roligt har vi hunnit med!! 
 
Vår säsong i Usa, erbjöd inte mycket mer än hockey. Två rädda ungdomar som i princip inte lämnade lägenheten på 6 månader. 
Vår fiiina lägenhet i Växjö!
Dom där rosa skorna måste jag leta fram genast! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Iza

Sebbe är helt klart som ett årgångsvin!

2017-01-02 @ 20:37:45
Postat av: Anonym

Hur länge har du och Sebastian varit tillsannans nu?:) de måste väl vara några år nu?:P:) förresten jag älskar don blogg!:) tack så myxkef för att du delar med dig av så mycket saker:)

2017-01-07 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback