Sunday funday!

Gabriella Toresson / 19 Februari, 2017 kl 19:53 / Allmänt
0 kommentarer


Vädre idag hörrni! Riktigt vårväder! Hade det varit snö ute hade jag tyckt det var trist att allt försvinner men nu har vi ju ingen snö här så då spelar de ingen roll. 8 plusgrader och strålande sol hela dagen! Eftersom Vilse fick magsjuka natten till lördag så har vi inte kunnat gjort så mycket idag. Vi tog en prommis i det fina vädret för att få lite luft och sen åkte jag och köpte blommor.
 
Imorgon har vi visning igen och då är ju lite blommor ett måste, hemmet blir ju så mycket mer inbjudande med lite blomster tycker jag! Längtar tills tisdagen är över så jag slipper hålla på och fixa hemmet hela tiden. I vanliga fall har jag den stora städdagen på torsdagar men nu känns de som att jag storstädar varje dag bara för att hålla efter. Så drygt och vilken tid det tar! 
 
 
 
 
Nu har Ilse somnar för en liten stund sedan och jag har glott på datorn. Sebbe håller på och putsar alla ljusstakar och han är så satans noga. Men de blir som nya! 
 
 Se liljan, vilken skillnad mot för första bilden! Bra där älskling, helt värdelös är du inte ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback