Städa, städa och städa!

Gabriella Toresson / 16 Februari, 2017 kl 17:33 / Hem!
0 kommentarer


Hemma hos mig råder fullstädig städmani. Speciellt idag, imorgon och nästa vecka då vi har visningar här hemma. Men för det mesta så klarar jag inte av att ha de stökigt, eller smutsigt. (nu höjer mamma på ögonbrynen och tänker "så är hon inte när hon är hemma hos mig") Jag dammsuger flera gånger/vecka och jag älskar ljudet som uppstår när man dammsugar upp massa grejer samtidigt, typ om man har fullt i sand på hallgolvet och dammsugar upp det. 
 
Nu är det så kliniskt rent här hemma att jag tror man skulle kunna dra ett finger vart som helst utan att hitta damm.. Det är inte lätt att hålla städat när man har en 2-åring hemma faktiskt, men det är tur att hon får hänga på föris 3 timmar/dag dessa dagar, det underlättar för mig när Sebbe tränar 3 ggr/dag och ska spela match imorgon och på lördag. Vill aldrig mer sälja en lägenhet alltså.. 
Drömmen om någon av de som ska titta idag och imorgon slår till på lägenheten så jag slipper rodda för 2 visningar till nästa vecka.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback