Mirror mirror on the wall..

Gabriella Toresson / 15 Februari, 2017 kl 12:11 / Hem!
0 kommentarer


En inredningsbutik här i karlstad som jag följer på instagram hade lagt ut en bild på speglarna nedan, att de hade fått in några nya. Jag har väntat och sökt länge men de verkar vara slutsålda precis överallt. När jag såg bilden ringde jag sebbe och bad han åka och köpa en stor och en halvstor. Det var han snäll och gjorde och de var tur, för några timmar senare var de slutsålda igen och kölistan hade redan påbörjats till nästa leverans, som kommer i maj. Sjukt. 
 
Tänkte iallafall ha den stora som badrumsspegel på vår "stortoa" hemma i huset. Den mindre ska stå på någon hylla eller så. Frågan är bara hur tusan vi ska få hem dom! Den mindre är ju inga problem att få in i bagageluckan men den stora vet jag tusan inte om vi får in. Den är 110 cm, så rätt stor! Jaja, allt går ju att lösa och hem ska den ju. Så är det ju bara! 
Tror det kommer bli megasnyggt med den stora som badrumsspegel. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback