Livet!

Gabriella Toresson / 24 Februari, 2017 kl 21:01 / Allmänt
0 kommentarer


Wiho! En solig fredag är strax över! Dagen började med en långprommis och sedan mötte jag och Ilse upp Lisa för att äta lunch på stan. Himla trevligt! När Lisa knatade tillbaka till sitt arbete strålade jag samman med Bea och Emelie, sebbes lillsyster och deras kusin. Kikade i lite affärer innan vi gick och åt glass. Jag och Vilse äter ju glass varje fredag på ett fik här i stan som gör sin egna RIKTIGA glass, alltså en glass med riktiga ingredienser och inga knasiga e-ämnen. 
 
 
-
 
Efter det körde jag tonåringarna hem till Emelie där de två skulle förbereda sig inför fest, skapligt mycket man önskar man var lite yngre och fick hänga på. Haha! När jag lämnat av dem for jag till vår mäklare och skrev kontrakt. Nu har vi äntligen sålt lägan! Så skön känsla att vi fick iväg den och till det priset som vi hade önskat. Verkligen en toppenfredag! 
 
 
-
 
Efter alla papper var påskrivna åkte jag och handlade lite till kvällen och sen hem. Bytte snabbt om till bästa mysdressen och gossade lite med lillsnäckan innan hon somnade på mig i soffan. Mysigt deluxe när hon somnar så. Det är vad jag kallar livet! 
 
 
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll folket! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback