Kate Moss, tack!

Gabriella Toresson / 16 Februari, 2017 kl 17:56 / Hem!
0 kommentarer


 
Dessa posters skulle jag vilja ha till huset. De två översta till sovrummet, den mittersta till vardagsrummet och de två nedersta till Ilses rum. Tycker de skulle passa sig bra till vardera rum. De är inte alls dyra så jag tror jag ska ta och beställa dem faktiskt.. Ser väldigt mycket framemot att åka hem och fixa & dona. 
Den brutala hemlängtan jag haft har gått över, som den alltid gör efter några veckor. Nu längtar jag inte hem så jag har ont i magen utan nu ser jag bara framemot att åka hem tids nog. Skönt! 
 
Det är iallafall så mycket saker som vi kommer behöva handla till huset som man inte tänker på. Vi har inte en enda lampa där nu. När vi flyttade in hade vi fortfarande byggarnas taklampor där och jag hoppas att dom hänger kvar. I Vilses rum finns iofs en "riktig" taklampa men annars har vi inte en lampa. Har köpt en till sovrumsfönstret som står här i lägenheten men de behövs ju väldigt många fler. De är ju så satans dyrt också! Vi har ju så mycket fönster så det kommer behövas en del lampor. Sen har vi ju taklampor, krukor, blommor och sådant som gör ett hem hemtrevligt.
Men vi får ta saker lite pö om pö. Sa till Sebbe häromdagen att jag prioriterar lite fel, jag har handlat en del saker som ska hem till Sundsvall men vi börjar inte med det nödvändigaste utan vi börjar med det som vi (läs jag) tycker är roligast!  
 
Prio ett blir nog en stekpanna och lite mer köksredskap när vi kommer hem. Och en duschdraperistång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback