En solig lördag!

Gabriella Toresson / 11 Februari, 2017 kl 16:12 / Allmänt
0 kommentarer


Dagen har spenderats i mariebergsskogen. Åkt madrass, tittat på djur och ätit mat har vi gjort. Hur avundsjuk tror ni jag är på alla som har en karl som har lediga helger? Alla är där med HELA sin familj men för det mesta är det bara jag och Ilse. Megaavis!! 
När vi ätit lunch åkte vi några fler åk i backen innan vi åkte hem och pysslade med Vilses nya klistermärken.. Nu har hon slocknat bredvid mig i soffan. Det är inte optimalt att låta henne somna vid 16-tiden men om jag inte är på min vakt och låter henne somna har jag ibland inte hjärta att väcka henne.. Igår somnade vi ju båda två på eftermiddagen och då var hon vaken till 23! Inte okej att hon är vaken längre än en annan..
 
Nu medan hon ligger och snarkar bredvid mig så sitter jag och käkar glass! Tänk så skönt de var är hon sov varje dag! Då hade man ju riktigt mycket egentid! GTyp 1,5 timme på daen och 3 timmar på kvällen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback