En blivande barnvagnsbloggare kanske?

Gabriella Toresson / 27 Februari, 2017 kl 20:29 / Allmänt
0 kommentarer


Sebbe åkte imorse och kommer hem på onsdag igen. Tråkigt för oss även om jag så sent som igår skrev att jag gillade att vara ensam. Men inte 3 dagar i sträck.
 
Idag har Vilse gjort biopremiär. Hon satt faktiskt still nästan hela filmen, förutom ett toabesök någonstans i mitten. Hon tyckte de var helmysigt så det kommer vi absolut göra igen! 
 
 
Innan bion var vi en sväng på lekia för att köpa fler plus-plus till Ilse. Lekia delar lokaler med babyproffsen och jag har ju en liten knasig hobby. Eller så knasig är den ju inte men. Alltså, jag älskar barnvagnar! Tycker det är roligt att sätta Ilse i olika varianter för att se hur det ser ut. Jämföra storlekar och sånt.  Idag satte jag henne i en syskonvagn från bugaboo och insåg ganska snabbt att det inte kommer bli en sådan när hon ska få bli storasyrra (det kommer dock dröja). Den sittdelen är ju så liten. Min dotter är en liten 2-åring men hon var ju precis så stor som man kunde vara. Nej, inte för att vi någonsin kommer vara i behov för en syskonvagn men det var något som slog mig när hon satte sig i det, att den var så liten. Var såklart tvungen att sätta henne i en buffalo för att jämföra storlek och det skilde ju en del på dom två faktiskt..
 
 
Jag kan på riktigt sitta och titta barnvagnar på internet och skicka till sebbe "den ska vi ha nästa gång vi får barn" haha.. Kan meddela er om att vi kommer ha en likadan som sist. En buffalo från bugaboo. Den älskade jag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback