Late night talk!

Gabriella Toresson / 02 Oktober, 2016 kl 23:20 / Allmänt
0 kommentarer


Hej igen hörrni!

Söndagen kom lite snabbt den här helgen med! Som jag skrev innan så skulle den här helgen samt halva veckan vara en ensam sådan för mig och Ilse. Men icke. Igår på matchen gjorde S illa sig så han kunde inte åka till Tjeckien med resten av laget. Såklart skönt att han är hemma med oss men hade helst sett att han hade vart hel och kunnat spelat! Men det är sånt som händer.

Helgen har gått segt, i fredags var vi på öppna fsk hela förmiddagen och igår hängde vi i mariebergsskogen hela dagen fram tills sebbes match började. Lek i lekparken, 2000 sandkakor och pannkaksslunch på naturum. En rätt så trevlig dag faktiskt. Inget vidare resultat på matchen dock, så trevligare avslut på lördagen hade man kunnat önska.

Idag har jag och Ilse hängt hemma hela dagen förutom när vi åkte och hämtade hem S på ishallen. Ilse blev väldigt glad att se sin pappa igen och jag såklart över att träffa min man igen! Haha..

Jag tycker att det blir svårare och svårare att underhålla lillan en hel dag. Ibland känner jag bara att jag inte orkar dra iväg och man får ju så dåligt samvete om man bara är hemma. Någon mer som känner samma? Kommer man ha ständigt dåligt samvete nu sen man skaffade barn, typ tills man dör? Jobbigt är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback