Check!

Gabriella Toresson / 07 Oktober, 2016 kl 22:59 / Allmänt
3 kommentarer


Idag har vi minsan kryssat två saker på vår att-köpa-lista som vi har till huset! En soffa och en fåtölj har vi köpt idag! Så himla kul och nu börjar de kännas lite mer verkligt att vi faktiskt har ett hus alldeles snart! Vi längtar ihjäl oss nu!

Imorgon tänkte i slå till på denna lampa också. Det är 20 % på royal design här i Karlstad så därför shoppar vi nu! Vispar massa tusenlappar på att handla nu istället för att vänta till december och detr ju aldrig fel 👍🏼

Frågan är dock vilken av dessa två vi ska ta? Vad tycker ni?
Huset kommer gå i grått/vitt/svart..


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Gabriella!
Ja de förstår jag åh vad roligt och spännande!:):D kommer ni att flytta hit till sundsvall eller kommer ni bara att bo här när ni kommer hem hit och hälsar på?:) jag tycker den hel svarta lampan skulle passa bäst och den var snyggast:)

Svar: Vi ska inte flytta hem!
GabriellaToresson

2016-10-08 @ 05:11:23
Postat av: Linda

Röstar på krom, men velade också fram och tillbaka.. Men beror ju på vad du gillar mest. Gillar silver mer och känns som det varit lite "mässinghysteri" tänker att man ska ha den länge och trodde silver var den färg jag minst skulle tröttna på. Ångrar inte mitt val nu ett år senare :) ni kommer få det såå fint i ert hus, de är jag säker på!!

2016-10-14 @ 11:22:29
Postat av: Anonym

Okej men du är inte sugen på att flytta hem föralltid och bo här? Speciellt nu när ni har ett nytt hus hihi:) och att få komma närmare din familj:)?

Svar: Jo, de skulle vara mysigt. Men nu har jag ju en egen familj som går först :)
GabriellaToresson

2016-10-14 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback