Imorgon blir det förmodligen hemgång!

Gabriella Toresson / 30 November, 2016 kl 09:31 / Allmänt
0 kommentarer


Puh, vilken lång natt! Lyckades slockna runt 2.30 tror jag. Sjuksköterskan erbjöd mig en sömntsblett strax innan 2 men jag är ju rädd för sånt så jag tackade nej. Skönt att jag somnade till slut iaf. Sov till cirka 8.30 så några timmar fick jag ihop iallafall.

Kirurgen var precis här och sa att jag förmodligen får lämna sjukhuset imorgon såvida det inte de skulle ske något drastiskt på smärtfronten förstås. Ska ju bli överlägset att komma hem samtidigt som lite läskigt. Här har jag hjälp ett knapptryck bort bara. Hemma kommer jag måste klara mig HELT själv. Med påsbyte och grejer. Det är de som är de läskiga, att byta påse. Men jag ska nog lära mig det med!

Nu har jag precis ätit frukost och jag är så brutalt less på "filpaketet" jag får varje morgon. Det är alltså fil, nyttiga (äckliga) flingor och mörkt bröd.

Längtar efter polarmackor med smältost. De ska jag äta när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback