Hur gör man för att få somna?

Gabriella Toresson / 30 November, 2016 kl 01:11 / Allmänt
0 kommentarer


Alltså, klockan är 01.05 och jag är fortfarande vaken. Dagen har fortsatt varit bra som jag skrev tidigare. Klarat mig på endast alvedon som smärtlindring. SÅ SKÖNT! Men nu har jag legat i ett mörkt rum sen klockan 23 och jag kan verkligen inte somna. Jag är ju så trött men det är som att min kropp har glömt bort hur man gör, har ju liksom inte sovit på 3 veckor.. Jag vill verkligen bara somna. Nu börjar jag dessutom bli hungrig också så de känns ju skapligt drygt..

Det känns som att min kropp börjar bli för pigg för att bara kunna ligga på rygg och sova. Dom här sängarna har funkat i 2 veckor men nu är dom inte sköna längre. Dom är varma och svettiga. Jag saknar min säng nu!

En bild från dagen ☝🏼️ firar dusch och påklädning med en fillidutt. Ibland krävs de inte så mycket för att man ska tycka att kroppen är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback