Semestern är slut!

Gabriella Toresson / 31 Juli, 2016 kl 18:08 / Allmänt
0 kommentarer


Nu är semestern slut och vi befinner oss i Karlstad igen. Har mest pysslat på hemma den här veckan för idag kommer svärisarna och till veckan kommer pappa, mamma, Uffe och Petter. Härligt med främmande när man har lite smått ont i magen när man vaknar varje dag såhär i början i Karlstad. Alltid, jämt, varje gång vi åker från Sundsvall tar det ett tag innan jag är inne i att vara borta från "hemma".

Helgen har vart lugn och harmonisk, Sebbe har tränat tidigt både igår och idag så han har vart hemma typ samtidigt som jag och Ilse har vart klara för att göra något.
Hon har upptäckt det här med film. Eller hon har upptäckt Pippi Långstrump och hon älskar det! Varje gång och ser tvn säger hon "piiippii". Så mysigt att sitta med täcke i soffan på mornarna och kolla på Pippi tillsammans!
Nu börjar snart allvaret, Ilses dagispremiär. Är livrädd faktiskt! Jag har ju i princip vart med henne varje vaken minut sen hon föddes och nu ska hon hänga med någon annan än mig om dagarna, läskig tanke... Men de kommer nog gå bra för henne.
För mig med kan man hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback