Vi har snart en 2-åring!

Gabriella Toresson / 08 December, 2016 kl 21:16 / Allmänt
0 kommentarer


En bit påväg på ilses födelsedagspresent. Hon fyller ju 2 år 29 december och jag vill att hon ska ett dockskåp. Efter lite funderingar kom jag på att hon kanske är liite för liten för ett riktigt dockskåp med massa småprylar i. Så efter lite googlingar så bestämde vi oss för att köpa ett dockskåp med en massa maileg-grejer i! Lite större grejer och väldigt mycket sötare.

Av tomten (läs mormor) har hon önskat sig prinsessan på ärten som också finns till det.

Det behövs lite pynt för att göra de gulligt men jag har ju ett tag på mig. Idag testade vi bara om allt fick plats så nu står dockskåpet (egentligen en hylla) i förrådet och väntar in födelsedagen. Synd att garderoben var för stor. Men den är för söt för att lämnas tillbaka!

Hyllan köpte jag på rea på jollyroom. Ville egentligen ha en annan, ett riktigt dockhus men när detta var på rea kom Anette Sundberg i mig fram och jag kände att 799 mot för 1999kr inte ens gick att diskutera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback