Tisdag!

Gabriella Toresson / 27 December, 2016 kl 10:42 / Allmänt
0 kommentarer


Jag är minst sagt dagvild nu när det är massa röda dagar hit och dit. Igår hade jag lördag och dagen innan det hade jag söndag, verkar inte alls rimligt. 
 
Igår var vi på hockey och hejade, tyvärr utan vidare resultat. 
 
I januari har vi 3 lediga dagar på raken, hur lyxigt? Det hör inte till vanligheterna här hemma. Det finns i princip inte en enda ledig helg mellan september-mars. 1 dag i veckan är normalt att vi får vara lediga tillsammans alla 3. Men i januari så!  Då ska vi troligast åka hem för att förmodligen få flytta in i vårt hus. Förstår ni så vi längtar? Egentligen skulle de vara färdigt innan jul men det blev såklart försenat. Nu hoppas jag verkligen att det står klart innan 13 januari, annars blir vi smått galna!
 
Snart kan vi bjuda hem våra kompisar hit! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback