Sjukhusbesök och husuppdateringar!

Gabriella Toresson / 15 December, 2016 kl 21:33 / Allmänt
0 kommentarer


Torsdag idag! Det närmar sig jul hemma i Sundsvall. Jag blir lite nervös över att resa iväg nu, sjukhuset och dom som opererat mig är ju här i Karlstad och jag har ju typ lärt känna dom. Jo, jag har ju hunnit upp på sjukan en gång till och kolla till mitt ärr som tidigare i veckan fortfarande vätskade och jag tyckte det såg läskigt ut. Jag har bestämt mig för att kolla upp allt en gång för mycket än en gång för lite efter allt som hänt. Sjuksköterskorna tycker nog jag är lite lätt överdriven men vem bryr sig. Så länge de känns tryggt och bra för mig så är det bra! 
 
Men nu längtar jag verkligen hem. Även om allt känns lite sisådär ska det bli väldigt skönt att komma hem. Jag önskar dock att vi fick lite längre tid hemma. Jag, Ilse och mormor åker hem på lördag men S kommer hem natten till 22:a dec. Sen måste vi lämna Sundsvall tidigt på juldagen, tråkigt nog.
På söndag ska jag dock på massage! Hur skönt? Längtar!  Ljuvligt att få bort alla knutar jag har i ryggen/nacken. Sjukhussängar är inte det bästa har jag nog märkt!
 
Huset börjar ta form men det kommer tyvärr inte vara klart på utsatt datum så vi kommer inte kunna bo där i jul som vi hade hoppats på. Allt detta pga att köket blev försenat, så jäkla dåligt. Kommer ALDRIG mer betälla NÅGONTING från Vedum. Det är ett som är säkert! Vi var där i November förra året och bestämde kök och toalettinredning och ändå är det de som gör att huset blir färdigt senare än bestämt. 
 
Man måste väl ändå älska färgen i vårt sovrum? Stod mellan en mörkare grå och en ljusare. Vi valde den mörkare! Längtar tills jag får sätta upp mina fjäderlampor ovanför sängborden här! 
 
Bli färdigt nu, huset! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback