Lördag!

Gabriella Toresson / 10 December, 2016 kl 22:06 / Allmänt
0 kommentarer


Dagen började med att jag skjutsade S till ishallen. Bortamatch mot brynäs idag. Resultatet behöver inte inte tala om! Hem och göra sig klar och sen gick vi iväg på en liten julmarknad som höll till i närheten av där vi bor, tyvärr var det inte mycket att hänga i julgranen så då gick vi och åt lunch på pinchos. 
 
Sen jag låg på sjukhuset (och till och med på operationsbordet) har jag pratat om och varit så sugen på det. Så idag tog jag, mormor och Ilse tag i saken och åt lunch där. Mums säger jag bara! Gick en sväng till saluhallen och handlade ingredienser till köttsoppan som mormor ska laga imorgon, det är något jag också varit brutalt sugen på sen jag blev sjuk. Mums säger bara, mormors köttsoppa är det bästa jag vet! 
 
Traskade hemåt och Ilse somnade i vagnen, hon är liksom mittemellan att sova eller inte sova på dagen. Sover hon på dagen är hon vaken mellan 22-23, ingen dröm precis för hon sover inte längre på morgonen så det resulterar i en väldigt gnällig liten fröken. När hon inte sover på dagen sover hon ungefär 19-7.30, det är ju väldigt mkt bättre. Dock blir hon ju brutalt trött runt 16-tiden när hon inte sover, så det är ju verkligen synd om henne då, när man inte vill att hon ska somna. 
 
Jag och mormor har ätit sushi till middag och den är ju också grymt god. Snart har jag kryssat av alla "måste-äta-grejer" som jag hade på min lista. Ilse somnade precis så nu ska jag kika lite tv innan sängen kallar och vänta in min make. Dom där 2 lediga dagarna vi såg frameot har jag hört bara är att glömma, najs! 
 
 
Titt på dom här 2 nykära individerna! År 2010!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback