Jul i vårt hem!

Gabriella Toresson / 15 December, 2016 kl 22:36 / Allmänt
0 kommentarer


Dessa trevliga ljusstakar (kallar man dom det?) köpte jag på en butik här i Karlstad och nu till jul tyckte jag de skulle vara lite trevligt att klä in dom i lite grönt. Gick förbi min favorit blomsteraffär Binderiet och köpte 4 eukalyptuskvistar och gick hem och satte fast dom med lite ståltråd. Väldigt trevligt blev det tycker jag, lite juligare än innan. Jag undrar hur lång det tar innan min man uppmärksammar det? 
 
Min mamma hade styrt upp lite jul här hemma under tiden jag låg på sjukhuset så det är inte helt opyntat här men inte heller som vi brukar ha. Men det får funka för i år. När vi kommer tillbaka till Karlstad så ryker ju allt julpynt ändå! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback