Hemma!

Gabriella Toresson / 01 December, 2016 kl 20:52 / Allmänt
1 kommentarer


Idag fick jag äntligen bli utskriven! Igår när jag låg i sängen på sjukhuset funderade jag på hur tusan jag skulle ta mig från avdelningen till bilen. När jag legat på sjukhuset har jag känt mig så sjukt klen!
Men alltså att få åka från sjukhuset är den bästa medicinen. Jag har orkat så mycket mer än jag trodde att jag skulle göra.
Visst, jag känner mig fortfarande som 150 år men inget mot för hur jag kände mig igår.

När jag kom från garaget sa Sebbe "vi tar hissen upp"
-Jag, hiss? Aldrig. Jag är 25 år jag måste väl för tusan kunna gå upp för en trapp.

Det var riktigt segt, varje gång jag skulle lyfta på benet kändes de som en omöjlighet men tillslut så var jag uppe! Grym känsla att kunna gå uppför en trappa!
Och innanför dörren befann sig mitt älskade lilla hjärta, som jag saknat!

Hon har vart så gosig med mig sen jag kom hem. Pussats, kramats och klappat mig på kinden. Älskade lilla donnan!

Och hörni! Dagens middag?? PIZZA med BEASÅS! Så ljuvligt!!!!! ❤️❤️❤️

Livet leker med en påse på magen!


Kommentarer
Postat av: Lillgammal

Välkommen hem ♥️

2016-12-03 @ 21:54:15
URL: http://www.lillgammal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback