Ett steg i rätt riktning!

Gabriella Toresson / 08 December, 2016 kl 12:55 / Allmänt
3 kommentarer


Vårt hus går framåt, även om de verkar som att de kommer dra ut på tiden litegrann. Egentligen har vi verkligen inte tid för att dom ska sega på eftersom vi bara är hemma cirka 1 vecka runt jul och då vill vi ju att de ska vara klart så vi får ställa in våra möbler. Men vi får se! Egentligen är de bara köksluckorna, bänkskivan och hallgolvet, toaletten och tvättstugegolvet kvar så de borde ju kunna gå lite fort om dom lägger på en rem 🙈

Igår fick vi iallfall bild på att trappen var på plats och det ser så väldigt fint ut! För tillfället känns allt bajs för min del men jag hoppas att allt kommer börja kännas bättre när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh vad fint ni kommer att få det! Förstår verkligen att din situation känns pissig ibland , men de bättre dagarna kommer att bli fler och fler, det lovar jag!

2016-12-08 @ 15:03:12
Postat av: Anonym

Åhhhh vad fint ni kommer att få det! Förstår verkligen att din situation känns pissig ibland , men de bättre dagarna kommer att bli fler och fler, det lovar jag!

2016-12-08 @ 15:03:45
Postat av: Anonym

Jag är inte anonym!!! Jag har aldrig skrivit i en blogg förut, och fel blev det😂. Styrkekramar Maria Thengqvist

2016-12-08 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback