En julmarknad!

Gabriella Toresson / 04 December, 2016 kl 16:39 / Allmänt
0 kommentarer


I helgen har de varit julmarknad i mariebersskogen här i Karlstad. Jag älskar ju jul så jag tänkte att detta vill jag inte missa. Jag och mormor bestämde oss för att ta en tur dit, om än en kortis. Jag har ju fortfarande ork som en 125-åring ungefär.

Runt 11 kom vi dit och Ilse blev så glad! Hon älskar att vara där och de förstår jag. Vi kikade lite innan vi gick och åt lunch på naturum. Efter det gick vi så Ilse fick rida ponnyridning och hon tyckte de var så kul. Skrattade så mycket på hästryggen!

Köpte 3 polkagrisar och hounung och sen tog orken slut för mig. Nästan 3 timmar fixade jag ute i friska luften!

När vi kom hem och jag låg i soffan upptänkte jag att snittet börjat blöda så jag ringde upp på avdelning 5 och de tyckte jag skulle komma upp. Så upp på sjukan för att få det kollat. Godkänd men omplåstrad blev jag. Ska nog ta det lite lugnare ändå men det är ju så trist...

Nu blir de snart en väääldigt tidig middag och sen soffhäng resten av dagen. Välförtjänt!

Ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback