Det blev jul i år också!

Gabriella Toresson / 25 December, 2016 kl 18:58 / Allmänt
0 kommentarer


Igår var alltså självaste julafton. Vi vaknade hos min mamma och gjorde oss klara för en förmiddag ute hos Sebbes föräldrar. Åt lunch, glass och träffade tomten! Ilse, vad är hon egentligen rädd för? Kan inte skrämma henne med tomten iallafall. Strax innan Kalle åkte vi hem till mamma och uffe för att tillbringa eftermiddagen och kvällen där. Tomten kom igen och delade ut paket.
 
Men maten hörrni! Min mamma brukar beställa vissa saker från Löran och i år hade min syster önskat rökta räkor och aioli. Alltså, vet inte hur många jag åt men fler än min syster tror jag iallafall. Åt dessutom några till kvällsfika också. Sjukt mumsigt men smaken i munnen vid sänggående och när jag vaknade var inte den bästa. Hehe..
 
Det blev en tidigt kväll för oss alla, imorse stod klockan på 05.30 och vi var så trötta när klockan ringde. Ilse, som blir vansinnig när hon blir väckt lyckades somna om i bilen runt 7 och sov till 8. Kan hända att hennes mamma slumrade till också. 
 

Vår lilla loppa som inte tvekade på att krama tomten! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback