Blod gör mig nervös!

Gabriella Toresson / 09 December, 2016 kl 14:47 / Allmänt
1 kommentarer


Nu har jag vart på sjukhuset och tagit på alla stygn. Skönt att få det gjort! När jag kom hem så upptäckte jag att själva snittet börjat blöda igen. På samma ställe som sist, då sa sjuksköterskorna att de inte var någon fara om de skulle hända igen. Men nu blir jag lite småstressad då jag inte ha kvar stygnen. Är det någon som kan nått om sånt här? Är de normalt att de kan börja blöda lite från ett snitt? Sjuksköterskan som tog stygnen sa att allt såg bra ut men man blir ju nervös när de kommer blod..

Någon som vet? 

Jag hoppas att ärret kommer bli fint iallafall. Jag får vara noga med att tejpa det! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Färjestad varit accepterande och stöttande i vad du och Sebbe gått igenom?

Svar: Ja, de har dom verkligen varit! :)
GabriellaToresson

2016-12-10 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback