1,2,3!

Gabriella Toresson / 25 December, 2016 kl 19:09 / Allmänt
0 kommentarer


De 2 översta bilderna har ni ju sett innan, men inte den sista. Tänkte med jämna mellanrum visa ärret så jag själv kan titta tillbaka och kolla hur de sett ut och eventuellt finns det någon nyfiken människa här inne som också vill se min snygga mage ;). Kroppen är ju fantastiskt. För ca 4 veckor sen skar dom upp min mage och tog ut 1,5 meter tarm och nu är det ändå hyfsat fint. Hur knasigt är det?
 
Detta är första bilden jag har, här hade de tagit bort förbandet för första gången sedan operationen! 
 
Här var samma dag som stygnen rök. Eller, dom kallas ngt annat, dom där hämtstiftet! 
 
Och detta är idag, 4 veckor senare. Är svälld fortfarande men det kommer jag kanske vara ett tag. Hur ska jag veta? Har aldrig sytt ett enda stygn innan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback