Söndag

Gabriella Toresson / 25 Januari, 2015 kl 12:08 / Allmänt
0 kommentarer


Dagarna flyter ihop när man har en liten alltså.. Förstår inte vad jag gjorde av dygnets 24 timmar innan hon kom. Man kliver upp på morgonen och vips så är de kväll igen. Hon är väldigt snäll med oss och sover bra på nätterna, hon vaknar och äter men somnar om direkt. Skönt för oss! Lite halvt missnöjd med livet somliga eftermiddagar men det är tydligen rätt så vanligt med bebisar så det är inget att klaga över. 

Pappa, farmor, Elin, Kevin och Theo har vart här i helgen och hälsat på. Väldigt trevligt! På torsdag kommer Iza och ska stanna i 2 veckor, så mysigt. Sen avlöser främmandet varandra så jag och Sebbe kommer bara vara själva 1 enda vecka tills säsongen är slut. Riktigt trevligt med så mycket främmande. I slutet på februari åker jag och Lillan till Stockholm också för att träffa mamma, Iza och Linus! En bra vår blir det 💕 

Somsagt, att vara mammaledig är farligt. Det enda jag gör på dagarna förutom att mata och byta blöja är att glo på internet och man blir ju inte så lite sugen på att handla.. Att man dessutom går hemma varje dag och ser vad man vill ändra på i hemmet gör inte saken bättre. Kläder och inredning skulle jag kunna gå bananas på just nu. Sebbe har också vart ovanligt shoppingsugen sen lillen kom till världen så jag är inte ensam som tur är 😜 

Nu ska jag vila lite samtidigt som lillskiten. Sen blir det en prommis i vintervädret när hon har ätit! 👍
En vänskapsknut har äntligen fått flytta in hos oss. Bättre sent än aldrig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback