Ett stycke födelsedagsbarn!

Gabriella Toresson / 21 September, 2014 kl 09:23 / Allmänt
0 kommentarer


Förra fredagen fyllde Sebbe 25 år! Det är verkligen något att fira tycker jag 😊 Tyvärr blev det inte mycket till firande men han fick fin-fina presenter av mig och min familj! Alla i min familj älskar ju paket och vi vill att de ska vara i massor. Sebbe själv älskar också presenter och hade gissat hela veckan vad som gömde sig i hans paket. Tror och hoppas att Sebbe blev nöjd med sina presenter iaf! 
Ett haglöfs-ställ ville den blivande pappan absolut ha när han ska vara ute och leka. Så det fick han och en träningsoverall, en fleece och lite annat smått och gott. Vi får ta i och fira ordentligt när du inte är nyopererad 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback