Vill sluta drömma NU!

Gabriella Toresson / 11 Oktober, 2014 kl 10:48 / Allmänt
0 kommentarer


I 7 månader har jag drömt dom värsta tänkbara drömmarna alltså. Vissa mornar när jag vaknar kan jag vara helt slut för jag har drömt så sjuka drömmar. Någon natt har jag tom vaknat av att jag grinar och Sebbe har frågat vad det är.  Haha, lite skrattretande är det allt men nu får detta sluta. Ibland när jag vaknar på nätterna kan jag tänka "skönt, nu slipper jag den drömmen" men tammetusan när jag somnar om kan drömmen fortsätta. 
Den absolut värsta drömmen hittills var att Sebbe blev skjuten i huvudet precis framför mig. Jag hann säga till han att jag alltid kommer älska han och sen vaknade jag tårar och kunde absolut inte berätta vad jag hade drömt, då hade jag grinat än mer. Morgonen därpå skulle jag försöka återberätta men det var så gräsligt så det gick tammetusan inte. Alltså, jag tror att jag håller på att bli knäpp 😜 Har hört att det är vanligt att man drömmer mkt när man är på tjocken. Men lite trevliga drömmar kunde man väl få önska??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback