Den tjuriga sidan i mig

Gabriella Toresson / 11 Oktober, 2014 kl 10:17 / Allmänt
0 kommentarer



Såhär kan det se ut när jag sätter min tjuriga sida till. Vi köpte en ny rullgardin eftersom den gamla var sönder. Sebbe lovade att sätta upp den i flera dagar men inget hände. Då tog jag saken i egna händer. Vi har väldigt högt i tak så fönstrena är väldigt stora men jag klättrade upp i fönstret, skruvade ner den trasiga rullgardinen och när jag skulle skruva fast den nya hände det som skapade oredan på bilden. Såklart så tappade jag balansen och slet med mig rullgardin, krukan och lampan ner i golvet. Som ni ser så är det lekakulor överallt. Turligt nog hann jag kasta mig åt vänster så jag landade mjukt och skönt i sängen. Hehe... Det hade ju faktiskt kunnat gått illa så jag borde ju kanske ha gett upp här och låtit Sebbe gjort klart när han kom hem. Men NEJ, arg som ett bi som jag var så var det bara att klättra upp i fönstret igen och sätta igång och skruva.. 

Det tog sin lilla tid men fint blev det 👍
Nya blommor bör införskaffas. Krukorna har stått tomma sen semestern 👎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback