Att börja träna i åttonde månaden..

Gabriella Toresson / 08 Oktober, 2014 kl 21:38 / Allmänt
1 kommentarer


Idag har jag tillsammans med mina kollegor börjat träna! Tillsammans med en pt kommer vi träna varje onsdag i åtta veckor. Jag har varit riktigt skeptisk till det här, jag tänkte att har man aldrig gillat att träna så kommer jag knappast göra det nu. MEN, de var faktiskt riktigt roligt och jag måste säga att jag vart sjukt impad av mig själv. 
Så jag kan meddela alla gravida att det går alla tiders att ta tag i träningen i åttonde månaden 😋👍 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt och spännande!:D:):) skulle du inte kunna lägga ut nån/ några bilder på dig och bebismagen?:)
vilket datum kommer bebisen?:) har ni några tjej/ kill namn?:):P^^

2014-10-12 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback