Tummen upp för långhelg!

Gabriella Toresson / 28 Maj, 2014 kl 21:50 / Allmänt
1 kommentarer


Idag klockan 15.30 gick jag på långhelg. Riktigt skönt måste jag säga!! Eftersom Sebbe också är ledig ska vi åka på lite utflykter. Eller iallafall en.
Imorgon eller på fredag ska vi åka till Ullared. Ska bli riktigt kul faktiskt, vet inte riktigt vad jag är ute efter men det finns alltid något där som får följa med hem. Sebbe har ju aldrig vart där och jag tror att han kommer gilla det skarpt. Min karl är ju en sån som älskar köpcentrum och sånt så det passar nog han! 
 
På fredag ska jag ju ut med mina fantastiska kollegor också. Vi ska träffas på haket och sen åka in till stan och äta middag och dricka drinkar! Två tummar upp för det! :)
Måste säga att livet här i växjö är betydligt bättre nu när jag har någon att göra om dagarna, första halvåret här var ständigt magont och hemlängtan.. Önskar sååå mkt att jag får fortsätta där till hösten! 
 
Förresten, angående vägglössen så var det falskt alarm. Det var ingen lus utan något annat äckligt kryp som kommit in på något konstigt sätt. BLÄ! 
 
Nu är snart travet slut som mannen tittar på så vi ska slå på en film! 
Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: mormor

Va roligt att du tycker att det är bra i Växjö. Kram

2014-05-31 @ 09:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback