Soliga dagar och inflyttningsfest

Gabriella Toresson / 25 Maj, 2014 kl 17:18 / Allmänt
3 kommentarer


Den här veckan har vädret verkligen levererat i Växjö, soligt och sjukt varmt varje dag!! Precis som jag vill ha det. Igår var vi på inflyttningsfest hos Sebbes lagkompis. Väldigt trevligt var det även om både jag och Sebbe var rätt tråkiga och åkte hem när de vankades utgång. Jag hade längtat efter att få krypa ner i sängen och sova. Om det blev så? 
Nej!!! 
När vi kom hem upptäckte Sebbe en kuse i sängen som vi först trodde var en fästing. Efter lite närmare research tror vi nu att det var en vägglus! Tror ni jag blev/är hysterisk? Svar ja! Imorgon måste jag ringa försäkringsbolaget så de kan skicka hit Anticimex för att kolla om läget här är lugnt. Vi har dock inte hittat några spår efter andra löss men man vet aldrig! Riktigt riktigt äckligt. De kommande nätterna kommer vi sova på uppblåsbar madrass i vardagsrummet. 

Vår jakt på hus går förövrigt vidare, vi kommer aldrig komma överens... 

Imorgon återgår livet till det vanliga. Dvs träning och jobb. Dock bara en kortvecka för mig, 3 dagars jobb sen långhelg. Skönt måste jag säga! Funderade på att åka till Stockholm eftersom att Sebbe också har kortvecka och långhelg, men vi åker ju till Göteborg om 2 helger så jag tror vi får suga på den karamellen lite till. Lite skoj skulle de ju vara att hitta på någonting :) 


Såhär såg jag ut igår. Väldigt trevlig klänning måste jag säga. Mormor var snäll och skickade den till mig eftersom den hängde hos henne i Sundsvall :) 
Idag åt vi lunch ute på gården och Sebbe slog sig efter maten ner i en solstol.
Finn ett fel?? 
Förstår inte hur man inte kan känna att man har en stor klick sås på hakan. Haha...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Va fin du var, och att Sebbe har lite sås å hakan är ju lite kul. Kram

2014-05-25 @ 20:11:58
Postat av: emma

Åh, vilken fin klänning! Får man fråga vart den är köpt? :)

Svar: Ja, det är en favorit :) tyvärr är den köpt för flera år sen i USA på en affär som jag inte vet namnet på. Men märket är moon collection :)
GabriellaToresson

2014-05-25 @ 22:29:36
Postat av: Madison

Men vad du är fin! Du skulle inte kunna göra ett i lägg om hur du sminkar dig? :)

Svar: Tack så väldigt mycket :) jag tror inte det är lönt, för jag använder bara rouge och ögonfransuppböjare. På fredag har jag dock mascara också :-)
GabriellaToresson

2014-06-03 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback