Mysig gårdag!

Gabriella Toresson / 28 Mars, 2014 kl 11:45 / Allmänt
0 kommentarer


Igår hade jag och Sebbe en rackarns mysig dag. Mr hade sin första lediga dag på jag vet inte HUUUR LÄNGE, så vi åkte till Köpenhamn på morgonen och var där heeela dagen! Gick och kikade i affärer och sånt därnt roligt. På hemvägen stannade vi i Malmö och åt middag på Vapiano med Emil och Shanga. Första gången vi åt där och det var ju riktigt gott :) 
Imorgon är Sebbe ledig igen men jag har fått strikta order om att jag ska låtsas som att han inte finns i lägenheten. Han ska bara chilla hela dagen, kolla fiskeprogram och sånt så det verkar som att jag inte ens kommer få säga godmorgon till han? ;) Får väl acceptera det för den här gången :) 
 
Nu har jag duschat, ätit frulle och städat här hemma. Solen lyser ute så ska snart ta en prommis med Jessan tror jag och när Sebbe kommer måste vi ner på stan och göra lite ärenden =) 
 
Ha en trevlig dag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback