Streptokocker och en ny tjänst!

Gabriella Toresson / 25 Juni, 2014 kl 19:14 / Allmänt
0 kommentarer


Som jag skrev sist så lyckas jag alltid få halsont när jag träffat Theo. Igår gjorde min hals och kropp så sjukt ont så jag bestämde mig för att gå och göra ett halsprov. Och mycket riktigt som jag hade på känn, streptokocker IGEN. Skickade en bild till min papa på penicillinet och skrev att det var tur Theo var rackarns gullig iaf. Idag har ingen mindre än Theo blivit febrig och fått vart hos doktorn och även han gjort halsprov som såklart visade streptokocker. Haha, frågan är då bara vem som smittade vem? ;) 
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Mest glott på datorn bara. Så tråkigt att vara hemma! Förstår inte hur jag fördrev dagarna innan jag började jobba. Gräsligt trist..
På tal om jobb så har jag fått en 75% tjänst på BÄSTA jobbet. Så himlaa roligt. Tror nästan jag var nära på att fälla en tår när de frågade om jag skulle vilja ha den. Jag fasar för den dagen vi flyttar härifrån och jag inte får jobba där längre. Sa till Sebbe häromdagen att han måste vara GRYM den här säsongen så att han får ett nytt kontrakt här så vi slipper flytta ;) 
Världens bästa arbetsplats, utan tvekan.
 
Sebbe är på restaurang med sina älskingar så jag har vart och köpt Max. Tyvärr är inte matlusten riktigt vad det brukar så jag åt varken upp stripsen eller lökringarna jag köpte och det är INTE likt mig. Äter jag inte upp det friterade så vet man att jag inte är helt 100 ;) 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback