Midsommarhelg!

Gabriella Toresson / 23 Juni, 2014 kl 11:12 / Allmänt
0 kommentarer


Vår midsommarhelg har varit väldigt bra! Hängt massor med pappa, Elin och lilla theo och även vart på spa. Verkligen trevligt. Det jobbigaste är ju de förbannade köerna i Stockholm. Kan inte förstå hur man orkar med dessa köer varje dag. Nu ska jag snart smita iväg och jobba några timmar. Av någon anledning så får jag ont i halsen varje gång jag träffat Theo och så även denna gång, min högra halsmandel är som en golfboll och gör gräsligt ont. 
Nu är det bara 2 veckors jobb kvar sen är det SEMESTER!! Så härligt! Hoppas att vädret hemma blir bättre och varmare bara :) 
Min lilla älskling som alltid smittar sin storasyster med halsont ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback