Fredaaaag!

Gabriella Toresson / 27 Juni, 2014 kl 10:59 / Allmänt
0 kommentarer


Yes! Inge mer halsont här inte. Så skönt att kunna svälja utan att vilja grina :D dock mina vänner har jag haft en jävulsk huvudvärk i typ 1 vecka nu! Funderar på om jag kanske har satt igång och gnisslat tänderna när jag sover igen? Det känns som att skallen ska explodera. Har käkat ipren 6 av 7 dagar så börjar känna att det får räcka med det nu.. Kan ju inte starta varje morgon med en tablett. Inte bra!! Dessutom slår ju min mage bakut. Den slår ut x2 eftersom jag också äter penicillin. Nåja, man får vara glad så länge de bara är lite huvudvärk :) 


Nu blir det till att åka iväg på arbetet och jobba in helgen. 
Kram på er som fortfarande kikar in här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback