Tur det bara var jag...

Gabriella Toresson / 05 Januari, 2014 kl 15:30 / Allmänt
0 kommentarer


När jag färgade håret sist ville jag vara mer beige än vit. När jag var klar skickade mamma med mig ett balsam med beiga pigmentet i. Hon sa att jag MÅSTE prova på en liten tåt med hår så jag ser hur de blir, innan jag använde det i hela håret. Tror ni ha gjorde det? Inte direkt va. Fort ska de gå och jag masserade in det i håret och efter ett tag klev jag ur duschen nöjd med det nya balsamet. Eftersom håret fortfarande var blött när jag gick och la mig så såg jag inte hur de blev förrän när jag vaknade morgonen efter. Alltså håret var ROSA(!!!!) Men det är ju tur att jag är så obrydd som jag är, det är ju bara hår, jösses de finns ju så många saker som är värre än ett missfärga hår. När Sebbe kom hem från träningen frågade jag om han såg att mitt hår var rosa, då säger han lite försiktigt "ja, men det är ju inte så jätterosa" haha.. 

Efter några tvättar är det rosa nästan borta. Men jag kan känna att de var TUR att de hände mig ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback