Fredag och jag poserar för glatta livet!

Gabriella Toresson / 10 Januari, 2014 kl 18:17 / Allmänt
0 kommentarer


Sitter och väntar på Fanny som ska hämta upp mig innan vi åker vidare och hämtar upp Jessan och sen mot ishallen och kollar på match. Jag måste säga att jag är ÖVERlycklig över de tjejerna jag lärt känna i den här staden. Dom är guldvärda! ;) Iaf så har jag tråkigt i väntan och då kan man försöka se söt ut i webcamen. Haha, måste säga att jag för några år sen tyckte att jag typ var snyggast i stan PÅ BILD.. HAHA, nåja ärlighet varar ju längst. Men nu.. Haha, jösses! Efter många försök blev denna den utvalda.
Men det blev mest sånna här, i vanlig ordning. 
Jag tror det är en talang att få upp och ner ögonbrynet sådär samtidigt?! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback