Ett redigt sätt att fria på!

Gabriella Toresson / 23 Januari, 2014 kl 13:03 / Allmänt
0 kommentarer


Jag kommer ju måsta 1.Tvinga Sebbe att fria.
Eller 2. Fria själv.
Sist på matchen så hände något fantastiskt i första powerbreaket, en kille ställde sig upp bredvid sin tjej och hade en mikrofon i handen. Han bad sin tjej ställa sig upp och han började säga något i stil med att han var så kär i henne och ville leva resten av sitt liv med henne. Han bad henne vända sig mot klacken och där hade han ordnat världens skyllt som klacken höll upp.
Hur sött är detta? Vi satt som fån på läktaren och var helt grinfärdiga. När jag tänker på hur han måste ha fixat och trixat med detta blir jag grinfärdig igen. Dom satt bara några rader nedanför oss, så när hon vände sig om mot killen igen såg jag på hans läppar att han sa "vill du det?" Hon svarade ja och fick ringen på fingret! Hans händer skakade så sjukt mycket när han skulle på med ringen! Så himla gullig kille alltså! Inte för att det kanske är min dröm att Sebbe skulle fria i en ishall, men det är ju ändå sjukt sött! 

Bästa powerbreaket på hela säsongen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback