En rolig vecka har jag bakom mig!

Gabriella Toresson / 20 Januari, 2014 kl 12:33 / Allmänt
1 kommentarer


Måndag igen! Galet fort tiden går!
Igår åkte min syster hem efter att ha vart hos oss i 6 dagar. Vi har haft väldigt mysigt och gjort en del utflykter. Jag hade dock hoppats på Köpenhamn men det får bli nästa gång hon kommer! 
 
Nu på morgonen har jag städat litegrann här hemma.. Blev sjukt stökigt när min syster var här av någon underlig anledning ;) höhö..
Vi åkte till Ikea en eftermiddag och handlade lite nytt till hemmet, nu tycker ni Sundsvallsbor att det inte är ett projekt att åka till Ikea och det är de ju såklart inte där hemma. Vi i Växjö har däremot 6 mil till närmsta Ikea så det tar ett tag att komma dit och tillbaka! =) Köpte iaf en ny matta och lite andra nödvändigheter, mattan är grymt fin men opraktisk? - Svar JA! Den drar åt sig ALLT! Så nu har jag dammsugat den och legat på alla fyra och rollat den säkert 15 minuter.
Just precis nu har jag gjort en beställning på lite nya prydnadskuddar till soffan. Kommer bli fint när allt är på sin plats! Har ju fått en crush på elefantmönstret från Svenskt tenn, så ni kan ju gissa om jag är sugen på en kudde med de mönstret därifrån.
Dock tycker jag attt 1000 kr är fett dyrt för ett kudde. De för 29.50 kr från Hm är mer min priskategori. Sebbe kallar mig ofta för Nettan! Man kan ju hoppas min käre sambo läser detta och överraskar mig?! =)
 
Jag och Iza var ju på Ullared en dag också, där finns mycket skit men också en hel del fina saker! Vi köpte faktiskt rätt mkt där måste jag säga! Jag köpte grymt fina ljusstakar! Ska visar er lite bilder från hemmet när jag fått till det som jag vill, om ni vill :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja aaaa visa!!!!!!!

2014-01-21 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback