En hyllning till mannen.

Gabriella Toresson / 10 Januari, 2014 kl 15:46 / Allmänt
2 kommentarer


Nu ska jag säga några väl valda ord om min käre sambo. Han är värd en eller två stjärnor i himlen!
 
Jag kan ärligt erkänna att sen vi flyttade till Växjö så har jag inte vart världens roligaste att bo/vara med. Jag har ju inte trivts så superduper här, jag går runt och är butter, tycker att ALLT är tråkigt, längtar hem, har ont i magen, grinar och tycker lite lätt synd om mig själv. Ofta funderar på vad jag gör här egentligen och varför jag inte bara åker hem. När jag väl kommer hem till Sundsvall utan att Han är med så känner jag liksom att sundsvall inte har sin tjusning när inte Sebbe är med. Att man gör mycket för kärleken är på riktigt sant. Jag kunde aldrig tro att jag skulle vara i den här situationen för en kille. Men nu är det så, och jag kämpar och kämpar för att komma till rätta här nere, Sebbe är världsbäst och tar hand om mig på ett jäkla fint sätt. Finns ingen finare än han <3 
 
Det där ordspråket "bakom varje framgångsrik man står en stark kvinna" stämmer då inte i den här familjen, jag är inte ett dugg stark, men sebbe är stark för oss båda! 
 
Vet inte om Sebbe tycker att jag är så fett jobbig att han tar ut irritationen på någon annan ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Brita

Ja sebbe är verkligen hyvens och du ÄR stark du med gabban! Jag är iaf impad :) Men bästa skulle ju va om ni bodde här hemma alltid båda två :D

2014-01-10 @ 16:16:48
Postat av: Emma W

Ni gör det förbaskat bra, du och din syster. Som flyttat efter och ställer upp för karlarna i ur och skur. Tummen upp!!
Men för all del, tänk på er egen framtid också :-) GÖR något nu.. Ni har alla möjligheter i världen (som aldrig en annan fått samma chans till!). Med det menar jag kanske inte att jobba eller plugga.. Men res, umgås med andra nära och kära eller något..
Snart har ni varsin unge och då kanske inte såna saker hinns med eller lockar på samma sätt :-)

2014-01-10 @ 18:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback