En dag till fredag!

Gabriella Toresson / 23 Januari, 2014 kl 18:48 / Allmänt
3 kommentarer


Återigen, veckorna går fort! Imorgon är det redan fredag igen! Sebbe är i Örnsköldsvik och spelar match ikväll. Därför sitter jag här hemma i min lilla ensamhet och väntar på att matchen ska börja. 
Idag har jag vart och passat Abderlycke-junior en sväng på eftermiddagen. Vet inte om han tyckte att jag var världens tråkigaste barnvakt för han slocknade efter 20 minuter ungefär. Sjukt gossig är han iaf! Han somnade i min famn i soffan och sen vågade jag inte lägga han i hans sväng. (Är orolig att småbarn ska sluta andas) så det kändes tryggast att låta han ligga kvar där han låg tills han vaknade :P 
När Emma kom hem igen åkte jag på gymmet så imorgon kommer jag inte kunna gå :) efter de åkte jag och handlade lite till middagen som jag lagade direkt jag kom hem, var sjukt hungrig. 
Efter matchen måste jag verkligen försöka somna för imorgon ska jag upp tidigt och jobba. Brukar ju ha svårt att somna när inte mannen är hemma, så ni kan ju hålla tummarna för mig senare ikväll ;) 
Hur gossig ser den här lilla killen ut? :-)
Dagens middag! Korvstrogge och ris. Vi köper alltid extra fin falukorv för att kötthalten är  hur mycket högre som helst! Vanlig falukorv innehåller bara massa skit. Riset är råris som jag blivit totalt frälst av. Grymt gott. Mjölk är ett måste till alla middagar här hemma. Är jag den enda som fortfarande tror på mjölk!???

Kommentarer
Postat av: brita

Nej mjölk är alltid överlägset! Var ska du jobba? uppdatera mig tack!

2014-01-24 @ 16:20:01
Postat av: Linus

Jag har hört att man inte ska dricka mjölk i samband med måltid då den blockerar kroppen från att ta upp alla bra näringsämnen från själva maten. Mitt tips är att dricka vatten till maten och i så fall ta ett glas mjölk efter du ätit klart eller kanske på kvällen ;)

Svar: Hehe, tacksam för dina tips och du har säkert rätt.. Men jag kommer ändå aldrig tro att det stämmer ;) haha...
GabriellaToresson

2014-01-24 @ 18:29:55
Postat av: Anonym

Ja precis blev också jätte nyfiken nu!:):P uppdatera vart ska du jobba?! berätta jätte gärna mer om vad som händer vad du gör på dagarna:) kram

2014-01-24 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback