Att blogga...

Gabriella Toresson / 06 Januari, 2014 kl 22:05 / Allmänt
2 kommentarer


Tidigare idag var jag helt övertygad om att jag skulle sluta med den här bloggverksamheten. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag tycker det ÄR så tråkigt när det är ett gäng smygare som är här inne och läsare, nog för att jag vet vilka några av er är. Men det är tråkigt med inte en enda kommentar! Kan ju såklart inte tvinga er att kommentera, men det är ändå trist..:P 
 
För det mesta har jag ingenting att skriva om så det känns ofta meningslöst att ha den här bloggen, jag kan ju inte bara skriva för att skriva liksom.. Nåja, vi får väl se hur det blir. Antingen måste jag hitta min grej eller så lägger jag ner det här. 
Vad är nu min "grej"?!
 
Talk to the hand. 
 
Peace / GT
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska fortsätta blogga, fler bilder på dig och Sebbe! Bilder på växjö och skriv lite tankar och funderingar kring olika ämnen, gillar dina åsikter GT! Jag ska kommentera bättre :)

2014-01-07 @ 19:04:56
Postat av: Anonym

Ja sluta intr att blogga!! älskar också ayy läsa din blogg!!:):):):) är jätte roligt att läsa om alla blandande saker som du skriver om
kan du inte berätta hur de går att söka jobb för dig i Växsjö och vrf har du kvar eran lgh här i Sundsvall fortfarande, berätta vad som händer framöver, de kanske inte är så lätt att veta jag vet och de beror väl mest på Sebbe men om de är nånting speciellt som du vet vad som händer....

2014-01-07 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback