Nagelteknolog

Gabriella Toresson / 06 Februari, 2014 kl 13:36 / Allmänt
0 kommentarer


Har suttit och kikat på flera utbildningar de senaste dagarna. Att för de mesta vara hemma är ju bara så jävla tråkigt. Jag blir på dåligt humör och det går ut över min stackars sambo som absolut inte har gjort ngt fel. Jag är nog mer praktiskt lagd än teoretiskt. Nått som jag vart sugen på att göra länge är att lära mig göra naglar. Så nu är jag inne på det. Det är 8 veckors utbildning och sen är man utbildad nageltteknolog. Utbildning var inte så farligt dyrt så bara för att jag går den så kommer jag inte känna att jag måste jobba som det hela livet.
Men det skulle helt klart vara roligt att kunna. Och all kunskap är ju bra kunskap som jag brukar säga..:) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback