Lördag!

Gabriella Toresson / 08 Februari, 2014 kl 15:58 / Allmänt
0 kommentarer


Vaknade strax nio imorse, sebbes klockas ringde 9.00 så en halvtimme senare hade han lämnar mig för att åka till Luleå. Eller han tränade ju först och åkte inte förrän runt 14.00. Jag låg och drog mig läänge innanjag klev upp och åkte till gymet. Var där rätt så länge idag faktiskt så vi får väl se hur kroppen mår imorgon. Efter gymet åkte jag hem och duscha, åt mat, diskade och dammsög våran otroligt fina men opraktiska matta. Den måste typ dammsugas varannan dag... . Just nu sitter jag i morgonrock med handduk i håret och känner mig lite småtrött. Ska strax ta tag i livet och klä på mig för att sedan bege mig ut till Anderlycke's för middag, tjejsnack och hockey. TREVLIGT! Idag är ju sista matchen innan uppehållet så efter idag kommer jag säkert inte träffa många av tjejerna förrän efter uppehållet och det år typ 3 veckor dit.. Nåja, det här inlägget är skrivet på paddan så det kommer nog vara ihoptryckt och säkert många felstavningar. Gillar inte paddan riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback