Laptopbord

Gabriella Toresson / 11 Februari, 2014 kl 11:47 / Allmänt
1 kommentarer


Det här bordet har jag velat haft länge. Vi har ju tyvärr en bit till ikea så det blir inte att man bara sticker dit för att köpa ett bord för 300kr. Men jag kom på den grymma iden om att vi borde köpa de när vi kommer hem. Sebbe tyckte det lät bra enda tills vi kom på att vi ska åka tåg. Jag kommer ju att köpa det när jag är hemma så Sebbe kommer inte vara nöjd med mig när vi ska ta tåget tillbaka till växjö :P Men han slipper ju köra 6 mil tur&retur så det borde ju väga upp att släpa på en kartong på ett tåg!




Kommentarer
Postat av: Iza

Var det inte 6 mil enkel till IKEA?

Svar: Jo, jag som skrev lite fel. Eller rättare sagt så trodde jag att man skrev så ;)
GabriellaToresson

2014-02-11 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback