Freeeeedag!

Gabriella Toresson / 07 Februari, 2014 kl 14:23 / Allmänt
0 kommentarer


Det är så gräsligt tråkigt väder i den här staden alltså. Som jag skrev tidigare imorse så kan jag inte minnas när jag såg solen senast. Dessutom öser regnet ned utanför fönsret.. Så tråkigt! 
 
Har städat litegrann på förmiddagen och nu ligger jag i soffan och funderar på hur jag ska överleva. Sen jag slutade äta de p-piller jag alltid ätit i somras så har jag fått SÅ SJUK MENSVÄRK!!! Jag har aldrig haft det innan och har aldrig förstått hur det känns. Men det är ju verkligen helt gräsligt. Någon gång har jag vaknat mitt i natten och vart tvungen att gå och sätta mig i duschen för att det ska hjälpa. 
Förutom att jag har outhärdlig smärta i magen en gång i månaden så mår jag så jäkla mkt bättre när jag slutade med ppiller. Kommer ALDRIG mer äta någon form av hormoner. Jag har blivit både gladare (eller mindre sur) och fått mer livslust liksom ;) Det var en sjukt härlig känsla den första månaden! 
 
Men, livet är ju inte hopplöst för regn och mensvärk. Faktum är att livet faktiskt känns ganska härligt för tillfället. Vet inte riktigt varför men så är det iaf. Snart får vi åka hem en sväng och det ska bli lovley, idag är det fredag och myskväll, imorgon är det lördag och tjejkväll och på söndag är Sebbe ledig så då ska vi bara slappa!
Även fast fredag inte är samma nu som när man jobbade heltid så är fredag ändå fredag. Det är bra på tvn, man äter något gott och kanske har man lite karra! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback