Helg igen!

Gabriella Toresson / 30 Augusti, 2014 kl 15:58 / Allmänt
0 kommentarer


Som jag skriver varje gång så går veckorna så fort. Helg igen alltså! Dock inte den roligaste av helger då Sebbe åkte bort igår och kommer hem imorgon. Den här helgen och de två nästkommande helgerna är han borta. Så tråkigt för mig.. Men jag måste säga att jag inte är det roligaste sällskapet för han nu för tiden. Jag är helt slut. Har aldrig i min vildaste fantasi förstått att man kan vara såhär trött alltså.. Men, man ska INTE klaga. Ganska skönt att med gott samvete kunna lägga sig och vila en stund på eftermiddagen faktiskt 🙊 
Igår efter jobbet åkte jag och köpte nytt garn så jag har nått att sysselsätta mig med nu när det blir ensamt för mig. Ganska kul faktiskt. Blir en ny filt! 
Började igår så har inte kommit långt, men jag var ju ett tag på mig. 

Jag har faktiskt lite små hemlängtan. Önskar att jag kunde åka hem en sväng under hösten men tyvärr så är en helg för kort tid att åka hem på. Det blir liksom bara att åka fram och tillbaka.. Kul iaf att min syster flyttat till Stockholm så vi kan träffas oftare! 👍😃 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback