Tjejkväll!

Gabriella Toresson / 13 April, 2014 kl 13:16 / Allmänt
0 kommentarer


Åkte en sväng till Sara igår iallafall, men när det vankades utgång åkte jag hem. Skönt idag! Väl hos Sara fick Jade lära oss några grymma självförsvarsövningar. Det var sjukt kul, jag skrattade så tårarna rann när vi skulle träna på varandra! Så synd att jag inte kan lägga upp filmer här på bloggen annars hade ni fått er ett smakprov ;) haha.. Om jag förstått det hela rätt är (/har varit) Jade världsmästare i Taekwondo! Grymt cool var hon när hon visade sina skills!
                                                                   
Om vi blir strypta eller överfallna vet vi hur vi ska göra! =)
 
 
Tack för en fantastisk säsong, känns så sorgligt att den är slut! <3 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback