Snart hemgång!

Gabriella Toresson / 13 April, 2014 kl 13:25 / Allmänt
0 kommentarer


Nu börjar det närma sig hemgång för mig och Sebbe, jag tror vi längtar lika mycket båda två. På onsdag när jag slutat jobba åker vi till stockholm och möter mamma,uffe och klutt för 2 nätter på hotell, shopping och mys! Längtar så mkt. Min mammalängtan är grotesk. Iza frågade mig för ett tag sen om jag har mammalängtan ofta, jag svarade "rätt så ofta och då tappar jag matlusten" 
Nu när vi blir hemma några veckor ska jag bannemig äta upp mig! 
Bästa kvinnan i världen! 
 
En till skojsig sak jag inte sagt är att vi nu äntligen fått tummen ur och köpt biljetter till Håkan Hellström på Ullevi i sommar, hotell har vi också bokat. Försökte få med mig min syster med bihang men det är inte alltid så lätt att planera. Jag har sagt till Sebbe att jag bara ska gå runt till olika restaurangen hela dagen och dricka drinkar innan jag ska digga gärnet till Håkan. Om dagen blir som jag tänkt mig kommer den bli grym. 
Eftersom vi var så sent ute så fick vi tyvärr inte så superbra platser. Men vi kommer ju iaf höra och det är ju de viktiga ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback