Inte mycket bloggande..

Gabriella Toresson / 11 April, 2014 kl 17:29 / Allmänt
0 kommentarer


Äntligen fredag!! 
 
Det blir inte så mycket bloggande för min del nu när jag jobbar om dagarna. Inte för att tiden inte finns men jag gör ju helt enkelt inte så mycket annat än att arbetar. Så så är det med det.
 
Säsongen är fortfarande igång och idag spelas en match som kan komma att bli avgörande och de hoppas vi ju verkligen INTE! Nu när de är så nära på att gå till final så får det gärna göra det..
Jag sitter iaf just nu i soffan och väntar på att åka och hämta upp några pizzor som jag beställt till kvällens tjejkväll.
Det kan ju somsagt bli den sista matchen och efter det så åker de flesta hem en sväng, vissa kommer tillbaka och andra inte. Det känns så tråkigt att man kanske aldrig mer kommer att träffa de tjejer som man lärt känna under den här säsongen. Vi har ju träffats flera gånger i veckan i väldigt lång tid. Så det känns ju tråkigt och alltså känns det inte mer än rätt att träffas ikväll! 
Sen såklart finns de tjejer som inte kunde komma och det är ju såklart väldigt tråkigt. 
 
Nu måste jag ta och snabba på. Måste först på Maxi!!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback